Gyakran Ismételt Kérdések

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Igen. A fizetést a bank, vagy egy bankkártyás fizetésre szakosodott nemzetközi szolgáltató bonyolítja teljes egészében. Amennyiben a megrendelő bankkártyás fizetést jelöl meg, a bejelentkezést és a tranzakció indítását az aktuális bank vagy szolgáltató oldaláról fogja lebonyolítani. Ezen hivatalos banki felületeken több ellenőrzés megy végbe minden tranzakciónál. Az adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik. Ezen oldalak több biztonsági modul és több tucat biztonsági szűrőn keresztül működnek. Így a megadott adatok védett rendszerbe érkeznek.
A kereskedő csak egy tranzakciós számot lát, így biztos lehet benne, hogy a bankkártya adatairól nem kapunk tájékoztatást. Az online bankkártyás fizetési mód így teljesen biztonságos.


Hogyan vegyem meg, ha előtte nem is láttam a terméket?
 
A webshopon keresztül történő vásárlás egyik hátránya, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket élőben. Ennek tudatában, igyekszünk a lehető legjobb minőségű képeket feltüntetni a termékekről. Azonban ami megnyugtató lehet, hogy az internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 napon belüli elállási jog. Amennyiben mégis megrendelné a kiválasztott terméket, még mindig élhet 14 napos elállási jogával. Továbbá érdemes a termékre leadott egyéni véleményeket is elolvasni a végső döntés előtt.


Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?

A szállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítás napján!


Mikor érkezik? Miért nem érkezett meg?

A termékek várható beérkezéséről e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat. Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy email-ben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót (a visszaigazoló email-ben találja a fejlécben) és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a forgalmazóval/gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet email-ben visszajelzést illetve visszahívást. Automata rendszerünk abban az esetben küld a vásárlónak értesítést, amikor a termék beérkezik és megváltozik a státusza.


Rendelhető-e hozzá tartozék, alkatrész?

Az általunk forgalmazott termékekhez tudunk beszerezni tartozékot, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket. Ezen alkatrész/tartozék igények a webshopon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben kiegészítőre vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük írjon egy emailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/tartozék leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az emailt a termék elérhetőségével és árával.


Van jogom visszaküldeni a megvásárolt terméket?

Minden vásárlónknak biztosítjuk a törvényben előírt elállási jogot. Erről bővebben a fogyasztói tájékoztatóban olvashat.


Hogyan működik a visszaküldési procedúra?

Vissza szeretné küldeni a megrendelt árut? Semmi akadálya. 14 napon belül visszaküldheti számunkra a termékeket.
Kérjük töltse ki a honlapunkon található űrlapot, és küldje el ügyfélszolgálatunkra e-mailen. Megkérjük Önt, hogy a teljesen ép terméket küldjön vissza, ha lehetséges a gyári csomagolásban. Amennyiben nem áll rendelkezésre az eredeti csomagolás, kérjük használjon valami hasonló alternatívát. Munkánkat nagyban segíti, ha azt is közli velünk mi az elállás oka, hogy a jövőben javítani tudjuk szolgáltatásunk színvonalát. Az ismertetett módszer nem előfeltétele az elállási jog gyakorlásának.


Kit terhel a visszaküldés költsége?

Az elállási jog gyakorlása során a visszaküldés költsége a Vevőt terheli.


Mennyi garanciát vállalnak a termékekre?

Az általunk forgalmazott termékekre 1 év garanciát vállalunk. A gyártó nagyon sok esetben ennél több garanciát vállal a saját termékeire, ezt a termék adatlapján külön feltüntetjük, és természetesen ezt az ügyfeleink rajtunk keresztül érvényesíthetik azt is szükség esetén.


Hogy működik a megrendelés folyamata?

Erről bővebb információt az alábbi linken talál.:
Megrendelés folyamata


Mi történik ha törött, vagy sérült terméket kapok?

Cégünk törekszik arra, hogy a raktárunkból kikerülő termékek a lehető legbiztonságosabban legyenek becsomagolva, és ne érhesse őket sérülés. De ha mégis sérülés érné a csomagot,mindenképpen jelezni kell ügyfélszolgálatunknak, s a lehető leggyorsabban egy új teljesen ép lámpát, vagy lámpaburát küldünk Önnek temészetesen költségmentesen. A törött vagy sérült darabot pedig elhozatjuk Öntől.


Banki átutalással rendeltem, de nem tudom az utaláshoz szükséges adatokat.

Banki adatok:
Kedvezményezett: Lambda Systeme Kft
Bankszámlaszám: 13700016 - 02451017 
Közlemény: megrendelés száma


Tudnak küldeni katalógust?

Cégünk arra törekszik, hogy vevőink számára olyan szortimentet kínáljunk weboldalunkon, amely ténylegesen elérhető. Kínálatunk olyan gyakorisággal módosul, hogy sajnos termékeinkről nem tudunk nyomtatott katalógust kiadni.

Tartalmaznak izzót az Önök által forgalmazott lámpatestek?

Amennyiben a termék adatlapján az áll, hogy az adott lámpatest tartalmaz izzót, akkor a termékhez a gyártó biztosít fényforrást.
A webáruház azonban automatikusan ajánl minden lámpatesthez fényforrást, amennyiben még szeretne hozzá rendelni, ezt könnyen megteheti. Fényforrást azonban tud rendelni a izzó, fényforrás főkategórián keresztül is.
Az automatikusan felajánlott izzók termékadatlapját vásárlás előtt érdemes áttanulmányozni, hogy megfelel e az adott lámpába ténylegesen. Bármilyen segítségre van szükség a megfelelő fényforrás kiválasztásával kapcsolatban, úgy állunk rendelkezésükre az Ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén.


A lámpák tartalmaznak a felszerelésükhöz szükséges anyagokat?

Általában a lámpák nem tartalmaznak a felületre szereléshez használt rögzítőelemeket, mert ezek sokban függnek az adott felület milyenségétől. Ezért más – más felületekhez más- más tiplire vagy esetleg csavarra van szükség.


A lámpák tartalmaznak szerelési útmutatót?

Az általunk forgalmazott lámpatestek általában tartalmaznak kezelési és felszerelési útmutatót.
Különleges világítótestek felszereléséhez azért javasoljuk villanyszerelő szakember segítségének igénybe vételét.


Tudok tanácsot kérni lámpa megrendelés előtt?

Természetesen minden kedves Ügyfelünknek állunk rendelkezésére a megadott elérhetőségeken világítástechnikai kérdésekkel kapcsolatban. A kiszemelt lámpáról minden technikai információt megadunk Ügyfeleinknek, hogy ezek fényében tudja eldönteni jó lámpatestre esett e a választása. Ha egy adott helyiségre kell a szükséges fényerőt kiszámítani, és ajánlani megfelelő világítótestet, úgy szintén vegye fel velünk a kapcsolatot!


Mekkora szállítási költség?

A szállítási költség függ a megrendelésben szereplő termékek típusától, súlyától, anyagától, mennyiségétől, stb. A szállítási költség mértéke a termékek kosárba helyezését és a szállítási adatok megadását követően megjelenik a Pénztárban. Azon termékek esetén, melyek szállítása speciális vagy egyedileg kalkulálható, egyedi szállítási ajánlat kérhető. 


Milyen futárszolgálattal szállítanak?

Cégünk több futárszolgálattal is együtt dolgozik. Jelenleg a GLS, Transoflex, Magyar Posta Logisztika és Sprinter futárszolgálaton keresztül valósítjuk meg a kiszállításokat.


Létezik Önöknél mennyiségi kedvezmény?

Nagyobb megrendelés esetén nyugodtan kérjen árajánlatot az erre kialakított felületen keresztül. A webáruház felső menüsorában és a lábléc Ügyfélszolgálat oszlopában használhatják az erre kialakított “Árajánlat kérés” gombot. Nagyobb kosárérték összerakása esetén a kosár felületén is megtalálható az árajánlat kérése gomb, ami a kosár tartalmát küldi az ügyfélszolgálatnak.